Tačiau kada yra geriausias laikas atlikti SEO auditą internetiniame projekte? svetainės kūrimo etape (kai dar reikia publikuoti svetainę). Tai leidžia nuo pat pradžių valdyti visus optimizavimo parametrus: Kurie puslapiai turi gauti srautą iš paieškos sistemų? Dėl kokių raktinių žodžių šie puslapiai turi konkuruoti internete? Kaip svarbiausi svetainės puslapiai turėtų gauti Kurias vidines ir išorines nuorodas Paskirstykite vartotojo naršymą svetainės puslapiuose Sukurkite turinio rinkodaros strategiją, kuri atitiktų šiuos vertinimo principus, kad išvengtumėte kritinių problemų ir leistų daugiau investuoti į tolesnius etapus.
Tinklalapis jau prisijungęs Ką daryti, jei svetainė jau yra prisijungusi? SEO auditas C lygio vadovų sąrašas yra naudingesnis, jei norite suprasti, ar, kaip ir kodėl jūsų svetainė „veikia“ iš organinės pozicionavimo perspektyvos. Pavyzdžiui, norint atsakyti į klasikinį klausimą „Kodėl mano svetainė nerodoma „Google“? „SEO auditas yra pradinis dokumentas siekiant sutvarkyti ir padidinti svetainės srautą. Tai užtikrina, kad jis atitiktų verslo tikslus, ir pagerina pasirengimą siekti konkretaus sprendimo. Auditorijos matomumas.Srauto skirstymasSvetainės praranda dalį srauto, nes dauguma žmonių greičiausiai ras konkuruojančius atsakymus ir turinį.
SEO auditas ir konsultacijos – SEO – verslas – paprasta – interneto rinkodaros svetainė Ką apima SEO auditas? SEO požiūriu, mes daugiausia svarstome strategines sritis. Septyniuose etapuose analizuojami svarbiausi vertinimo rodikliai ir SEO pozicionavimo veiksniai. Strateginė analizė Strateginė analizė yra pirmasis SEO audito etapas, kurio metu analizuojama rinka, tikslai, paieškos ketinimai, konkurentai ir bet kokie paieškos raktiniai žodžiai ten, kur svetainė yra ar nori būti išdėstyta. Analizės metodai SEO analizė yraTechninė SEO analizė Techninė SEO analizė yra grynai techninių padėties nustatymo veiksnių patikrinimas vietoje.
|